Vi går mot ljusare tider,eller?

Hej,hallå,tja,tjena,morsning korsning eller hallå där köp blåbär! Hur fan är läget? Livet rullar på,det går framåt istället för bakåt alltid någe positivt.
Jag undrar om vi kan göra något tillsammans,i grupp,ett samarbete oss emellan! Jag gillar att blogga,men jag gör det delvis för att jag tycker det är roligt att folk läser. Så om ni läser det jag skriver så kan ni väl vara så snälla att hjälpa mig att göra det roligare för er att läsa! Säg vad ni vill ha,så ger jag er det. Eftersom många läser för att ni är så nyfikna på vad jag sysslar med ni kan väl komma med idén att ha en frågestund,ja ni fattar! Kom igen nu. Visa att ni faktiskt bryr er om det här. Ni har till imorgon på er,klockan 6. Sen ger jag upp!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har massor av roliga frågor:

Vart shoppar du helst? :)

Vad vill du bli när du blir stor ? :D

Vad använder du för mascara? Du har alltid så fina ögonfransar.



& det jag vill läsa i din blogg är om dig, vad du har för outfit, vad du gör för busiga saker och allt sånt som du redan bloggar om :)

2010-03-02 @ 09:38:54
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0