Mix megapol

Varje dag när jag cyklar till jobbet så lyssnar jag på Mixmegapol,inte för musikens skull utan för att det är Adam,Gry och Anders. De är verkligen en bra start på morgonen! Och alltid när jag cyklar hem lyssnar jag på Mix megapol,min favorit är Chans till romans. Jag slutade bry mig om att vägunderlaget var värdelöst,jag slutade till och med bry mig om att min hand höll på att frysa till is. Jag flög förbi med min röda cykel med ett stort leende på läpparna,men precis när det avslutat programpunkten så var det som att allt vände!
Jag råkade bränna mig på ciggen,jag insåg helt plötsligt att hela vägen fram till mitt mål var snöslask blandad med isade spår. Det vände,från att ha varit så glad med leende på läpparna var jag helt plötslig sur på allt! Så sur att jag missade att det var rödljus och råkade nästan bli påkörd. Det hade varit något va,att glida ut i vägen och bli mosad av en bil allt på grund av att Chans till romans precis var slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0