Konsten att sova själv?

Jag blir förbannat,riktigt förbannad-på mig själv! Dumt kan man tycka,det tycker jag också. Jag är en tönt,en fjant en omogen larv. Jag förstår inte varför jag har sådana problem att vara själv. Just nu är mitt största problem att jag ska sova själv. Kan låta as larvigt! Men jag avskyr det.
Det är läskigt att somna utan sällskap,jag vill att det ska vara lite plats i sängen,jag vill att man ska få mindre täcke för att man delar med sig och jag vill ha en mindre kudde om det vore för att man har någon brevid sig. Det är sånt jag gillar,jag gillar att ha en sovkamrat!
Jag ligger här helt klarvaken för tillfället och funderar hur man kan få sig själv ap trött så man deckar. Inte ska jag väl behöva slå huvudet i väggen för att jag ska slockna(?) Jag har en tokig vana när jag ska sova själv. Jag väljer att sova i soffan då,varför vet jag inte. Jag tycker det är otäckt att gå till sängen släcka lampan och sova i en stor säng. Därför väljer jag att ligga i soffan,trångt och ihop tryckt med tvn på och gärna lampan tänd!
Kan någon hjälpa mig,jag är tjugo ett år i juni och klarar inte av att sova ensam.



Jag hatar Sout park den ända anledningen till varför de är på är för att på alla andra kanaler är det saker som gör att jag kommer ha ännu svårare att sova typ csi,criminal minds osv. 


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag är också 21 år och HATAR att sova själv, det är det värsta som finns. Måste ha lampan tänd och helst musik på för annars ligger jag och lyssnar på ljud.

Jag vet inte hur man kommer över det. :-P

men det är det värsta som finns så jag förstår dig!

2010-03-29 @ 12:18:56
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0