Där ser man

Jag tog en sväng förbi mamma som tråkigt nog inte var hemma så det var ingen varmt välkommnade precis! Men man kan inte få allt,matlådan står klar och påsarna med kläderna är framme så jag är nöjd ändå.
Tänkte när jag ändå var här kunde jag sätta på datorn och se om jag hittar något roligt och det gör jag! Klickade in på mitt användarnamn och möts av ett skrivbort fullt med mappar,mappar som i sin tur är fyllda med bilder,bilder som i sin tur är på mig och mina vänner. Detta resulterar i att jag fastnar här och sitter och skrattar,gråter,skrattar och gråter för att det finns så mycket fina minnen på dessa kort!
Det är bara att ni säger till,vad vill ni se,det finns allt här?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte om jag ser dåligt eller för bra med står det Martin 20? vad tycker R om det? ;)

2010-03-09 @ 23:00:13
Postat av: Anonym

det är så roligt och hitta gamla bilder! :) Släng upp en mixtape typ 2-3 bilder från varje år från 2005-2010 eller något :D vore ju jätte kul och se!

2010-03-10 @ 09:52:25
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0