En usel ensam rökare


Jag är inte en riktig rökare! Fingrarna vill egentligen inte föra mig till de tangenterna som utför meningen- jag är inte en riktig rökare. För hur hemskt är det inte att man är en lossas rökare men ändå röker tio cigg om dagen(?) Jag är en sällskapsrökare,jag röker aldrig själv. Det är tråkigt att röka själv,då gör jag något annat istället. Tar hand om disken,kollar tv eller damsuger! Jag röker bara när jag pratar i telefon,när jag träffar någon som man står och snackar med eller som har med sällskap att göra.
För en stund sen var jag jätte sugen på att röka,men jag pratade inte i telefon så jag sket i det. Jag tog ett bad istället. Sen ringde Malin,då rökte jag. Det var gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0