Jag sammanfattar

Jag smyg startar! Jag känner på tangenterna,jag smeker dem varsamt och funderar över vad jag ska skriva för att ha gjort något för världen. Det är avslappnande det här med att skriva,det är roligt att folk visar uppskattning och gläds åt den här smörjan. Men nu till saken! 
Jag har fått smak på livet-våren och all dess glädje dessa dagar. Jag har vandrat i skogen,luktat på granar och andats frisk luft. Hela ligan tog en prommis i karlslund här om dagen,prommis är det nya! Det är bra tycker jag för då får man röra på fläsket och sen får man suga i sig allt roligt snack vi delar med oss av.
Förstå att vi är ca,10 stycken alla gör olika saker,pratar med olika personer och har sina egna killar. Förstå ni hur ofta man kan fylla på skafferiet med intressanta och smaskiga hemligheter?

Efter våran prommis fortsatte jag på egen hand till min morbror,han bor i ett sött litet hus i kanten på vägen! Tog en fika och sa hej till kusin vitamin. Sen tog jag bilen hem och sov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0