Min blogg. Kom ihåg det-min blogg!

Ja,det här är en blogg! Men det är min blogg,den handlar om mig,och handlar den om mig innebär det att jag får skriva det jag vill. Jag öppnar den,jag öppnar den ett steg till. Jag låter er komma in,jag låter er stanna i mitt huvud i några minuter. Kommer ni bli klokare,kommer ni må bättre,kommer ni känna mer för mig(?) Förmodligen inte,men det är inte min avsikt inte min mening att skriva för er.
Jag gör det för jag mår bra av att skriva! Ni är nu i mitt huvud,visst är det rätt tomt här inne stund tals! Men stannar ni en stund till kommer ni att kastas runt,från sida till sida. Ni kommer att rullas runt här inne bland olika tankar,olika känslor och olika beslut. Den ena stunden fylls ni av mina tårar,den andra av mitt skratt. Den tredje kommer ni förmodligen känna-ingenting.
Det lilla ni får reda på här inne kommer man troligen inte dra nytta av,det gör inte jag heller inte ens när det är mitt egna huvud jag bär runt på. Det spelar uppenbarligen inte någon roll hur mycket man tänker,vi står fortfarande kvar här. Ni har fått några minuter av mig,men det hjälper inte eller hur? Jag sparar några minuter till mig själv och inser jag att jag befinner mig bland världens finaste människor,världens finaste. Mer behöver jag inte säga..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaja, jag struntar i om det kan vara tomt ibland! Jag tycker det är kul att läsa ändå :D

KOM TILLBAKA IGEN! :)

2010-04-14 @ 10:04:32
URL: http://asterisco.blogg.se/
Postat av: julia

nu kommenterar jag här, men vart är rullstolen ?



och frågorna:



vad händer just nu?

vad äter du helst?

och vart kommer din hund ifrån?

2010-04-14 @ 22:20:32
Postat av: MATILDA

Just nu är jag äckligt mätt.



Helst av allt äter jag skräpmat,men jag blir tjock av det så jag försöker äta husmanskost.



Hunden kommer från sin mamma(?)



Rullstols historien är upp nu,njut kvinna!

2010-04-15 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0