Ett litet äventyr

Igår var en händelserik dag,jag blev upphämtad av några vänner efter jobbet och vi begav oss till Mc'donalds för att käka glass. Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra,så vi satte och i bilen och åkte runt. Ungefär så,runt runt runt i stan och tutade och vinkade på alla möjliga människor. Framför allt de vi inte kände,de är roligast! Man tutar,sen vinkar man,personen på gatan vinkar tillbaka och vi as garvar. Det toppen kul,ni måste pröva.

Sen var vi på sjukhuset. Jag var med om en olycka förra veckan,jag fick en spricka i hjärtat! Händelsen kunde ha krossat hela mitt hjärta,men lyckligtvis hade jag målat upp en mur som gjorde att sprickan inte kunde sprida sig. Tur va! Jag lider för närvarande av lite sorg. Men doktorn säger att det kommer gå över! Han sa att det kommer krävas tid och mycket skratt för att läka mitt sår. Så därför ska jag göra precis som doktorn säger,suga ur kärlek ur mina nära och kära. Sen ska jag se till att aldrig mer få sprickor i hjärtat!



Man behöver sitta i rullstol även fast man gå!



Mina vänner kom och hälsade på,de köpte cola och så skrattade vi! Jag kommer bli frisk snart


Kommentarer
Postat av: Anonym

det låter så bra såå att vi äntligen fått dig tillbaka :) se till o skydda ditt hjärta väl du har juh bara ett så! <3 vi väntar på din frågestund? :)

2010-04-15 @ 19:30:24
Postat av: julia

ja, ja har massa med frågor på g!



2010-04-15 @ 21:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0