Lista

 




Väntetider- Att vänta i telefon köer är bland det värsta som finns! Det absolut bästa nr att ringa om man inte vill vänta är 118 118,där jävlar går det fort. Om jag säger så här,mitt jobb är kanske inte det bästa om man inte tycker om att vänta i telefon köer.

Kissnödig- Om en arbetsdag är 8 timmar,så kan jag lova att jag kissar minst en gång i timmen-ibland två. Det är helt otroligt,jag vet inte om det är kaffet som sätter igång blåsan. Men det är bra jobbigt iallafall.

Alla måsten- Kul att man har slitit en hel jävla dag på arbetet och det ända man vet väntar dagen är en massa måsten. Städa,laga mat och bara slöa. Jag måste börja göra saker,det här håller inte

Nej sägare- Okej,jag kan erkänna att jag faktiskt väldigt ofta säger nej! Men det är för jävla tråkigt med folk som säger nej. Tänk om man kunde se vad man vinner på att säga ja lite oftare. Jag tror att man måste pröva att sluta säga nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0