Svar på frågorna del1

Postat av:
gillar du din pojkvän?
Svar: Ja det är klart jag gör! Väldigt mycket för den delen


Postat av: Sanna Panna
Hej!
Jag skulle vilja veta hur mycket det regnade i örebro under novembermånad i år?
Tacksam för svar omgående.
Svar: Är det här en fråga jag ska ta google svaret på? Annars måste jag svara att jag tycker det regnat onödigt mycket iallafall


Postat av: Växelhäxan
Hej på dej!
Här kommer en fråga från mej: Hur många tror du kommer att tro att vi tror att vi sjunger fint i vårat luciatåg?
Svar: Haha! Jag tror att alla kommer tro att vi tror att vi sjunger bra. Vilket kan vara ganska roligt! Men förhoppningsvis så kommer folkt tycka vi är mer roliga än bra


Postat av: Kickan
varför har du en blogg?
Svar: Jag startade en blogg för att jag tyckte det var roligt att skriva texter och tankar! Fjolligt det lät haha. Men nu kan jag tycka att det är roligt att folk kan se vad man gör om dagarna. Sen är det roligt att man kan titta tillbaka och se hur man skrev och såg ut..


Postat av: Majsan
Hur kommer det sig att du är så himla snygg??
Svar: Ligger i familjen! Men för att bi behålla min skönhet sover jag mycket,dricker mycket vatten,ångar ansiktet en gång i veckan och suger i mig mycket kärlek från mina kära


Postat av: Gudrun
Vad är en blogg??´
Svar: Du är klockren Gudrun. En blogg är en hemsida där man skriver vad man tycker,tänker och gör om dagarna. Om du behöver en mer direkt förklaring så kan du läsa här!


Postat av: Mrs utbildare
Matilda! Hur kändes det att få en fin stjärna på ditt säljprov som jag själv ritat? 
Svar: Jag måste erkänna och säga att jag blev väldigt stolt över mig själv. Inte varje dag man får guldstjärnor i kanten. Hade varit roligare om inte två till hade fått det,får ta och pissa på dem nästa prov


Postat av: Göte
hur länge har du haft horn i pannan? är du arg på någon?
Svar: Det har jag haft i typ två dagar,försökte ta död på det igår med gick ej. Den enda jag är arg på är hornet själv vilket man förstår hoppas jag


Postat av: Inkommande lover!!!
Trivs du på ditt jobb?
Svar: Absolut! Här ifrån vill jag aldrig gå. Jag tycker det är spännande att prata med nya människor hela dagarna och hjälpa de så gott jag kan. Det är verkligen stimulerande


Postat av: Inkommande lover!!
Tror du att jag kommer få skrattanfall på luciatåget? =)
Svar: Det tror jag verkligen att du kommer,och får du det så kan du lika bra gå hem för då förstör du för alla andra


Postat av:
Vad ska du ha på dig på julfesten? Detaljerat svar tack=)'
Svar: Ska jag vara ärlig så har jag ingenting klart,men jag har en bild av vad jag skulle vilja ha iallafall. Något i stil med detta! Jag får väl återkomma när jag vet mer exakt

   

Postat av: haha
Hur kommer det sig att du inte blivit kändis än? :P
Svar: Det undrar jag med hahaha,kan något upptäcka mig

Postat av: Maria
Do u speak English?
Svar: Nooooooooooo i'm so baaad (intärnt) Jag pratar det inte gärna,men måste jag så måste jag iallafall försöka,right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0