Vi kör en dubbelmacka idag

Hej
Varför har du dagens fråga för?


Jag tycker själv att det är roligt att läsa andras bloggar som har dagens fråga,får då har man som läsare chansen att fråga saker som jag inte kommer på själv att blogga om! Det är ju nu som ni har möjligheten att fråga saker,säga saker och tycka saker om mig och mina inlägg!
Problemet är bara det att mina läsare är förbannat tråkiga och lata,ni läser,skrattar lite för er själva sen går ni vidare. Ni lämnar mig som ni aldrig gjort annat! Det tycker jag är tråkigt,för jag gillar när ni lämnar både fina och fula ord hos mig. Kom igen spy lite galla,kom med lite roliga idéer. Gör mig till en bättre människa!


Hej
För några inlägg sen så reagerade du väldigt starkt när en malin hade skrivit kommentar, varför tycker du inte om den här personen och vad har hänt, hur vet du om d e hon som skrivit frågan. De e min fråga idag.


Nu gör vi så här! Jag har en Malin i mitt liv,det finns inte plats för fler. Och vem Malin i det här sammanhanget är har jag ingenaning om själv. Men jag vet att det finns fler vid namn Malin och om vi skulle leka med tanken att det är någon utav dem så ska jag bara göra en sak klar.
Man kan inte tycka om alla människor,men att utala mig om en person som jag aldrig fört en vettig konversation med utan bara hört talas om vore väldigt dumt. Så att springa runt och tycka illa om en person som faktiskt inte berör mig i ryggen vore väldigt dumt och onödigt tycker jag!
En Malin räcker,ni andra vid samma namn kan fortsätta glo,prata skit och finna intresse i saker som har med mig att göra men jag har inte plats för fler.


Är ni nöjda med svaren,annars kör vi en dagens uppföljning imorgon tycker jag?


Kommentarer
Postat av: Hemliga jag

Jag önskar självklart en uppföljning av du vet vad...

2010-03-09 @ 19:20:54
Postat av: MATILDA

Jag vet precis vad du vill ha! ;) Jag ska försöka..

2010-03-10 @ 09:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0