Dagens fråga

Är du hon Carro syskon,eller släkt på något sätt? Ni är väldigt lika.


Den här frågan får vi väldigt ofta! Det är faktiskt så att vi inte har en enda gen som för oss samman,ändå får vi frågan gång på gång.
För något år sen frågade alltid folk om vi var tvillingar,då var jag tvungen att skratta lite för mig själv. Carro är 3 huvuden kortare och hälften så bred som mig så hur de fick oss till tvillingar vet jag inte! Sen att folk kan tycka vi är väldigt lika finner jag bara väldigt roligt. De brukar tycka att vi är lika på näsan,munnen och pannan! Våran starka vänskap har kanske gjort oss lika,för man blir väl som man umgås(?) Men det har förmodligen ingenting med utseendet att göra,så svaret på frågan är iallafall att vi inte är släkt!



Jag orkade inte leta efter en annan bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0