Har ni koll?

Det här är absolut ingenting som jag låter förstöra min dag,det ger mig bara en tankeställare!
Vad folk än gör, hur folket än gör det på så verkar det alltid finnas någon som ska prata om det. Har folk inget bättre för sig,ni har inget annat att fylla era dagar med eller? Endel verkar tro att dom vet precis vad som försigår inom mina fyra väggar,har ni varit här medans jag varit borta undrar jag då(?)
Det verkar vara väldigt lätt att prata,men när historien ska få sin författare då är det värre. Det finns troligen någon som vill höra dina fina historier,tryck boken och den blir säkert en bästsäljare.
Men självklart,sen är det väl så att man inte ska dra alla över en kant, en del fantasifulla historier har ofta en gnutta sanning i sig och jag tackar för att få höra den. Men det jag inte förstår är hur något som berör två,ska låtas beröra en hel stad!


Döm inte allt du ser,tro inte allt du hör och säg inte allt du vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0