Svar på frågor!

Ni ska bara ha,ha och ha! Aldrig kan ni ge något tillbaka. Jo,en av er alla kan faktiskt det och därför ska jag ge henne ett eget inlägg med svar på frågorna. Här får du min trogna kommentator!


1. Vart shoppar du helst?

Ica Maxi! Jag har blivit ett riktigt freak när det gäller storhandla,älskar att åka och fylla på kylskåpet. Men jag antar att du menar klädesaffär!
Om jag är ute efter något nytt till en utekväll så brukar jag alltid hitta något snyggt och prisvärt inne på Bikbok. Jag handlar gärna billigare för jag tröttnar så lätt på kläderna,så då kan man enklare fylla på titt som tätt. Sen längtar jag så förbannat tills Monki öppnar i stan,där kommer jag handla ofta och mycket.


2. Vad vill du bli när du blir stor?

Den här frågan anser jag vara rätt ångest framkallande! Jag vil inte bli stor och jag vet framför allt inte vad jag vill bli helt fullt ut. Men jag är inne på att jobba med människor,det har alltid verkat intressant! Det viktiga för mig är egentligen att man går till jobbet varje dag och inser att man får ut något av personer och saker man jobbar med. Skulle aldrig kunna ha ett tråkigt jobb för pengarnas skull!
Och andra sidan så tycker jag det är förbannat roligt med försäljning och skulle mer än gärna åka runt och sälja produkter till olika företag och människor.


3. Vad använder du för mascara? Du har alltid så fina ögonfransar.

Vad roligt att du säger det för jag kan minsann tala om att mina ögonfransar är de som ger mest bekymmer för mig på morgonen! Men tack så mycket.
Jag använder faktiskt Mary Kay ultimate,som ska ge mer volym för fransarna. Använder bara deras smink och tycker att det är det absolut bästa märket som jag provat.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du svarade :D

Så du använder Mary Kay! Jag sålde det för ett tag sen, men var mest bara hudvårdsprodukter men inte så mycket smink. Men deras foundation är ju den bästa!

Kanske ska ta och köpa deras mascara alltså :)

2010-03-10 @ 09:33:59
URL: http://asterisco.blogg.se/
Postat av: Anonym

& btw, jobba med människor är något du absolut skulle passa som. Du är en bra person som klarar av olika människor i olika situationer. Satsa på det! :)

2010-03-10 @ 09:34:50
URL: http://asterisco.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Du måste pröva deras mineral puder om du inte gjort det! BÄST,.

2010-03-10 @ 13:39:49
Postat av: Therese

Vilken är din favorit dessert?

2010-03-10 @ 13:56:45
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hejsan! :D



Du, kan du svara på dagens fråga jag har i min blogg. Alltså om jag passar i skägg eller utan, skulle vara tacksam om du svara :). Här har du direkt länken: http://ferhat.blogg.se/2010/march/rakad-eller-orakad.html ;)



Ha en bra dag ;)

2010-03-10 @ 14:17:38
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0