Klantskalle!

Jag suger! Helt världelös är jag,jag råkade klicka på fel knappt så hela mitt inlägg försvann. Nu har jag chansen att ljuga och säga att det inlägget var fyllt med saker ni skulle älskat att läsa och dämpa nyfikenheten med. Men jag tänker inte ljuga,jag tänker tala om hur det egentligen ligger till.
Jag skrev vad jag gjort igår,vad jag ska göra vilken minut som helst och att det är en bra dag idag,inte så värst roligt eller hur!
För att sammanfatta det hela ekelt så var jag med två goda vänner igår. Vi pratade,åt godis,pratade lite till och satt under fläkten. Jag gillar't! Det jag gillar speciellt är att man inte behöver prata med sina vänner dagligen och ses hela tiden för att veta att man faktiskt är riktigt goda vänner. Det är fint att ha såna peroner i sin närhet tycker jag. Nu ska jag äta mat,bye!




Vi behöver inte vara trevliga mot alla andra,huvudsaken är att vi är trevliga mot varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0