Här bor jag! Välkommen in

Vad konstigt! Jag har inte varit hemma sen i söndags och det är lika stökigt när jag kommer hem som när jag gick(?) Så det fanns inte så mycket annat att göra än att börja städa. Men det är bra mycket skönare när det är städat och fint! Men nu när jag har gjort allt det,så vet jag inte vad jag ska hitta på.

Jag vet ju att det var någon som efterfrågade bilder på min lägenhet,men jag måste bara säga att min kamera är sämt och det ser ut som jag bor i en kloak när jag tar kort här hemma. Men jag gör mitt bästa,en liten smygtittt kan ni få!


När man kliver innanför dörren möts man av min klädhängare!



Så går man genom hallen och så kommer man till mitt sovrum,som egentligen inte är ett rum utan en sovalkov! Men sovrum låter bättre.



Några steg fram kommer man till mitt badrum,som inte är mer att se än detta.



Sen backar man ut och går till vänster då har ni mitt vardagsrum. Men det fastnar tyvärr inte på kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0