Skön känsla när ett "måste" inte går

Jag älskar när "måsten" försvåras i det här fallet handlar det om ett "måste" min mor kräver. Hon kräver att jag hämtar min gamla cykel utanför Julia,för den kan minsann vara bra och ha påstår hon.
Det kan den säkert,men jag lovar att det går fortare att gå, ungefär så bra är cykelfan. Men åter igen till saken hon menar på att det ska hem omedelbums för annars kommer någon sno den! Den skulle mycket väl kunna bli det för ungefär den turen har jag gällande mina cyklar,men..
Jag fick ett underbart sms av Julia nyss. Det står- Du behöver inte oroa dig för att din cykel ska bli snodd,den är VÄL gömd under snön,haha. Såg den knappt när jag kom hen nyss.
Detta anser jag vara fullkompligt perfekt,jag kan skjuta fram det här "måstet" ända fram tills det blir vår!

Kommentarer
Postat av: Julia

du ser, jag gjorde din dag :) har du berättat för mor din?

2010-03-03 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0