Nu lägger jag mig ner och slocknar

Hej hopp sockertopp! Men eftersom att ni är fler här så måste jag göra om mitt rim till-hej hoppar sockertoppar. Det låter ju och andra sidan inte klokt.
Om man skulle ta kort på mig nu,så skulle mina ögon stå i kors. Ögonlocken skulle hänga mer än vanligt och ni skulle hitta mig halvsittandes i soffan. Ni vet så där lagom avdankad! Snacka om att jag är trött efter veckan som gott,min kropp känner verkligen att det är torsdag idag. Ni tror mig kanske inte,men det är sant! Jag kan känna vilken dag det är. Iallafall veckodagar,för jag är lika trött alla dagar utom torsdag-då är jag ännu tröttare. Jag tror att jag ska krypa till sängen,invänta en sista puss för dagen och låta min kropp gå i sömn. Hujeda mig vad skönt det ska bli!



Man skulle kunna tro att det är solljus som lyser upp mitt ansikte,men jag ska tala om för er vad det egentligen är- Badrumslampan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0