Jag skiter i rubrik

Det blir ingen dusch,det kliar i benen så jag ska minsann ta en prommis med S & hennes M. Det är tydligen svårt att hålla sig inomhus,har vi svenskar inte sett sol på länge kan man undra! Vi får ta vara på dagen så gott det går. En lång promenad är även bra för mig,mer om det kan jag berätta sen kanske!

Jag tänkte köra en "dagens fråga" när jag kommer hem igen! Så om ni har en bra fråga får ni jätte gärna skriva den,då skulle jag bli glad. Och en glad Matilda är en bra Matilda!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej matilda! Jag tycker du är en fantastisk skrivare och undrar om inte du kan föra ett inlägg om hur din självkänsa/självförtroende är och hur man kan göra för att förbättra sin egen. Ett litet inlägg om ditt och andra tjejers självkänsla, tips och ideer och hur du tror det fungerar.Taaaack på förhand:D

2010-03-06 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0