Jag är inte en dålig människa pga detta

Ni vet när timmarna bara rinner iväg,när en timme känns som några minuter och när minuter känns som sekunder? Ni har haft sånna dagar va! Idag är en sådan dag för mig,helt plötsligt slår klockan fem och jag förstår inte i min vilda fantasi hur det gick till. Jag glädjer mig egentligen bara att jag under hela dagen har haft saker att göra! Men detta är ett resultat utav att jag inte kunnat slänga in något spännande inlägg på mina raster. Jag får väl slicka röver under kvällen för att slippa se erat missnöje.

Under tiden kan ni ta och fundera på hur det kommer sig att en av Örebro's största liggmadrasser snart ska få barn? Hon kanske redan tagit sig egenom stans unga pojkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0