Ingen matlåda idag heller!

Det här med köpemat är ett fenomen i sig,jag förstår varför folk köper sin mat istället för att laga den! Det går betydligt mycket fortare,det är många gånger mycket godare och det är rätt lyxigt att bara peka på det man är sugen på istället för att ta sig tiden att laga det!
Problemet jag ställt inför är att det kostar att få med sig de faktorerna,det kostar att ha det lätt och lyxigt! Och det är framför allt inte bra om man inte kan välja de bättre alternativen. Hej tjockis,om jag skulle välja kebabtallrik tre gånger i veckan som jag gjorde förr. Nu är det andra bullar,nu ska jag äta hälsosamt! Men precis som igår var latheten framme och nosade,det blev ingen matlåda. Men om ni lyssnar riktigt noga så tror jag minsann att Rosalis ropar mitt namn.
Jaha,det var en kycklingsallad som ville bli uppäten,taget!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0