Ibland får man hänga läpp

Jag känner mig lite ledsen idag,men bara idag! Jag tillåter inte mig själv att känna så här fler dagar än denna. Men det är som om något tynger mig lite,kanske är det allt regn som hamnar på mina axlar. Vad vet jag!
Samtidigt så rasar allt för människor jag tycker väldigt mycket om. De ramlar som klossar åt höger och vänster! Det gör mig ledsen,det gör mig ledsen att se personer i mitt hjärta vara ledsna. Jag vill att det ska ha det lika bra som jag! Det behöver inte ta R ifrån mig,men ingen behöver ta deras käraste ifrån dem.
Jag vet att de vet att jag finns,och jag vet att det vet att de kan prata med mig,jag vet att de vet att jag ställer upp och jag hoppas att de vet att jag blir ledsen bara för att jag bryr mig så innerligt om personerna i min närhet som inte mår bra..



Kommentarer
Postat av: Hemliga jag

Får tårar i ögonen av ditt inlägg. Du är underbar <3

2010-03-23 @ 19:14:56
Postat av: Anonym

Åh, va gullig du är

2010-03-24 @ 09:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0