Hur ska jag göra när jag köper cigg?

Jag små ler för mig själv,jag skulle köpa cigg och det i sig är ju alltid en spännande upplevelse! I min ålder är det viktigt att man har med sig legg för titt som tätt kan man få frågan-har du legg med dig?
De gånger som jag kliver in i en affär och inte har det med mig så är det extra viktigt att man låter säker på vad man ska ha. Och jag vill lova er att det nya märket på Corner har gjort det förbannat svårt för mig! Det heter inte så längre,utan nu heter det Pall Mall. Hur fan låter det om man går in i en affär och säger blåa pallll malll (läs det precis som det står,högt för dig själv) Det är förbannat fullt,pall som i stol pall. Jag får inte ihop det! Jag brukar välja att lägga fram det med engelsk betoning- Ett paket blåa pååål mååål!
Men hallå,hör du hur fan det låter. Pååål mååål! Vart fick jag betoning på å ifrån? Jag behöver eran hjälp. Hur fan ska man be om ett paket Pall Mall och låta säker och cool(?) För det kommer komma gånger jag behöver visa legg för att de tror att jag är nybörjare och säkert inte har åldern inne. Jag tänker fan inte röka LM bara för att det är lättare att säga!


Kommentarer
Postat av: Em

Jag har ett superbra tips. Sluta rök snygging! ;-)

2010-03-05 @ 11:37:33
Postat av: MATILDA

Du är minsann en klok kvinna du! Men om jag vill röka,då behöver jag ett bättre tips ;)

2010-03-05 @ 11:40:53
Postat av: Em

Lessen men då får du fråga nån annan fniss

Puss och gonatt

2010-03-05 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0