Hur ska detta sluta?

Jag ska gå och lägga mig när som helst men innan det måste jag bara berätta något roligt! Det är formodligen mest roligt för den som beskådar detta.
Jag och R ligger i samma säng,varsitt täcke och varsin dator i knät! Vi kommunicerar inte längre med varandra,jag tror inte ens vi märker av varandra. Men bara för att hålla er uppdaterade så sneglade jag för en sekund på hans dataskärm och ser att han klickar runt på youtube. Han skrattar inte så jag förmodar att det inte är en rolig video han tittar på. Till min förvåning kommer det inte heller något ljud från datorn,så jag förstår inte vad man har för nytta med youtube då(?)
Men nu,vänta det kommer ett ljud från hans mun han frågar mig om jag vill ha virus skydd! Jag skakar på huvudet lite raskt,för upptagen för att öppna munnen och svara.
Nej,det är nog dags att åtminstonde en av oss lägger ifrån oss datorn och gör något åt detta. Jag antar att det blir jag då,jag ska ju faktiskt upp tidigast imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0