En kväll mig Carro

Idag har jag tillbringat kvällen med min bättre halva,vi lekte inredare! Vi lyckades-till slut. Det slutade med att det såg ut som det gjorde innan vi började,förutom att vi flyttade på tvbänken. Det får vi allt vara nöjda med,snyggt blev det. 
Sen som alltid satt vi ett bra tag under fläkten och i denna unga ålder började vi självklart prata om pengar! Det är roligt att se vad man faktiskt lägger pengarna på,förstå att man kan helt utan problem lägger flera tusen kronor om året på att få rök i lungorna och fett på magen. Förstå vad mycket roligare saker man kan göra för det! Eller ännu bättre-hur mycket snyggare och bättre man kan må när man blir gammal(?) Det spelar ingen roll hur mycket jag pratar om det här,jag kommer ha precis lika mycket pengar kvar nästa månad vid den här tiden! Jag har mat på bordet ett tag till,och som jag pratade om tidigare så var jag lycklig på saker som var gratis. Det blir nog en bra månad trots allt.


Du gör mig tamefan glad dag ut och dag in!



Kommentarer
Postat av: Maria

Är du hon Carro syskon,eller släkt på något sätt? Ni är väldigt lika.

2010-03-09 @ 11:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0