En del har tur!

Jag låter som en fjolla,men jag blir glad över solen! Alla verkar bli glada utav den,förstå hur folk kommer springa runt i vår. Alla kommer springa runt som idioter och glädje skutta,härligt.
Jag sitter och trallar för mig själv,tittar ut genom fönstret och har en härlig känsla i kroppen. Jag är lycklig! Ni vet så där så det bara pirrar i hela kroppen. Jag är glad för att jag har ett jobb att gå till varje dag,jag är glad att jag delar säng med en fin människa varje kväll,jag är glad att jag har fina vänner att prata med varje dag,att min familj är bäst och att jag har en människa i mitt liv som ger mig överflöd med kärlek. Du är bäst! Tänka sig,ingenting av dessa saker kostar pengar! Jag är lycklig av människor,fina sådana. Jag vill att ni ska säga tre ord högt för er själva,hör hur förbannat härligt det låter när man säger det högt-jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0