Det här med blogg alltså

Det här med blogg är farligt. Inte i den bemärkelsen att det kan skada mig,mer att jag blir stressad! Jag tänker hela tiden på vad jag kan blogga om,vad som kan tänkas vara intressant för er att läsa,se och höra. På så sätt är jag rätt snäll att jag faktiskt skänker er en tanke och en hel del energi.
Men i slutändan så skiter jag egentligen i det. För om jag en dag vaknar av att jag inte har något att skriva om då har jag inte det,eller om jag inte ens har lust att skriva då gör jag inte det! Men jag lovar,jag ska blogga för er ett tag till.
Först ska jag bada!


Ser rätt motbjudande ut! Ni vet killar,de ska alltid ha så balla saker..



Men titta,vi tjejer är allt bra på att göra det mysigt! Lite bubblor och ljus,mycket bätre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0