Är Roland min kille?

Jag skrattar lite för mig själv,detta är egentligen ingenting som någon annan kommer finna lika roligt! Men jag såg en kommentar här där någon frågat vad R står för och någon med livlig fantasi svarat att R minsann står för Roland!
Mina läppar är på helspänn jag tycker det är roligt. Tänk om min pojkvän hette Roland,inge fel med namnet egentligen men det är för mig ett gubbnamn. En man som säkerligen har byxorna i armväcket,ett bälte där man spänner fast mobilen,en flanell skjorta och gärna glasögon. Detta finner jag inte speciellt attraktivt,då föredrar jag ett enkel R. R står för R,min R!
Han är minsann attraktiv,lång,mörk,bruna ögon,fina läppar,snygga skor och häftig bil. Så Roland,släng dig i väggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0