Konsten att somna

Nu är jag färdig på att vara sjuk! När man känner rastlösheten kryper i bena då behöver man ingen termometer i stjärten för att veta att man börjar bli frisk. Det problemet jag nu kommer möta är hur i bövelen jag ska få mig själv att somna!!! När man är sjuk sover man för det mesta,och gärna väldigt länge på morgonen vilket resulterar i att det blir allt svårare att somna på kvällen.
Jag brukar vara bra på att somna i soffan,men jag känner att det inte kommer vara bra för mig att vistas bland massa ljud. Och att gå och lägga mig själv i sängen efter att ha sett efterlyst kommer inte vara lätt! Så hur fan ska jag bära mig åt? Jag får väl helt enkelt tvinga mig själv,eller be R slå mig hårt i bakhuvudet så jag deckar.
Jag tror vi kör på sista,det går nog fortast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0