Jag som bara ville vara snäll

Jag tänkte överraska min man när han kommer hem från en lång arbetsdag! Han ska få kvällsmat,jag tänkte kyckling.
Jag förbereder allt,tycker själv att det här kommer bli otroligt bra. Det hela kan ha och göra med att jag har dåligt tålamod,jag vill gärna inte stå vid spisen i onödan. Så jag skyndar! Ställer in potatisen i ugnen för att låta det sköta sig själv. Jag hittar på en egen tomatsås som låter bra i huvudet,och så steker jag kycklingen. Allt detta går relativt fort. När jag tycker att det verkar klart (har hört att godast blir det om man går på känsla) så provsmakar jag.
Det smakar tomat,hela jävla skiten. Och potatisen är bränd,bränd av oljan jag hade på! Oljan hade jag för jag var rädd att potatisen skulle fastna istället väljer potatisen att bada i oljan. Idioti tycker jag!
Jaha,men här sitter jag! En timme kvar tills han kommer hem och jag kunde minsann inte laga lugnt. Skyll dig själv dumfan...(det är så jag tänker just nu)



Ha ha ha. Jag vet,det ser förfärligt ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0