Hoppas jag inte drömmer mardrömmar

Jag känner mig som tolv. För när jag var tolv (okej det kan ha varit ett helt annat år men tolv känns bra) så var jag väldigt lättskrämd! Jag tjata på mamma om att få titta på rederiet enbart för att alla mina kompisar gjorde det. I själva verket var jag livrädd och det hela började redan från start när de spelar introt,det är skit läskigt! Det blev nog inte så många avsnitt av det programet för min del,jag höll mig till skilda världar.
Det jag ville komma till är att nu i mina tjugo år är jag fortfarande rädd,rädd för ett tvprogram. Nu är det efterlyst,vem blir inte ner pissad av musiken de spelar i början. Vem som helst fattar att detta program kommer vara mörk,otäckt och mardröms framkallande! Efterlyst är ett program som jag oftast avstår dels för att jag alltid lyckas sitta själv på onsdagar. Men ikväll,då ska jag krypa upp hos R hålla han i handen och sova så nära så nära som det bara går så inga monster kan ta mig!



En del har lyckan att fasta på bild,andra inte! Jag kanske är ett spöke?


Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att du skriver igen, du har talang, jag ler hela tiden jag läser. Snart blir det vår Matilda, jag lovar !!!!! Kram

2010-02-24 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0