Detta finner jag otroligt roligt

Tjocka människor i all ära,men jag måste bara berätta en sak! Jag beskådade nyss något otroligt roligt,i andras ögon kanske tragiskt!
Det händer sällan något när jag står på balkongen och röker men nu fäster jag blicken på en tjock människa som bestämt sig för att ta en tur med bilen. Bara det beslutet måste ha varit förödande i hans storlek,men åter till bilen. Man hör hur han suckar och tungt, han har precis insett att hans bil står väldigt nära en annan bil! För en normal stor människa hade man gått rakt emellan bilarna,denna man måste gå sidledes! Jag antar att han är smalare på den sidan. Han låster upp bilen,öppnar bildörren som i det här fallet inte går att öppna helt. Han klämmer ihop sig troligen i hopp om att han ska komma in då men till sin förvåning gör han inte det. Han säger-jävla idiot! Förmodligen till bilen brevid,medans jag tänker -jävla idiot som blev så fet!
Det går inte,han kommer inte in i bilen. Något som en person som beskådar förstår inte kommer gå! Han stannar upp och går runt bilen och öppnar passagerar sätet.
Jag ser från balkongen en boll,en boll som kravlar sig över till förarsätet,startar bilen och åker iväg.
Otroligt roligt tycker jag!

Kommentarer
Postat av: "En av de tre vännerna"

Haha,tycker detta liknar lite skadeglädje..Men dom säger ju att det ska vara den bästa sanna glädjen;) en sak som är sann de är du gör mig glad<3 keep on med skrivandet du är grym!!

2010-02-26 @ 00:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0