Min sysselsättning om dagarna

Jag vet varför jag inte skriver så mycket. Jag kom på det idag-jag jobbar!
Tro det eller ej men eftersom jag inte drar in några stora summer pengar på min blogg så behöver jag en annan sysselsättning om dagarna och det är att arbeta. Så jag tänkte att ni skulle få se mitt arbete lite mera!


I mitt jobb är det viktigt att man har en telefon,en (eller två) miniräknare och en dator!


Sen gäller det att man har en någorlunda ordning runt omkring sig för att trivas bättre!


Och de dagar det går tungt ska man alltid ha något att titta upp på och därför har jag självklart min man,och två fina lappar han gjort själv till mig!

Kommentarer
Postat av: :)

haha vad rolig du är :)

2009-10-16 @ 14:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0