Dagens fråga

Du röker ju, och du undrar jag hur du började? :-P Var det för att det var häftigt när man var yngre eller hur började det?
Har du tänkt sluta? :-)


Herregud,det känns som igår. Men man har inte alltid varit lika cool som man är idag,de ni! Vi var ett gäng på fyra när vi gick på högstadiet och jag minns faktiskt att några utav oss fyra började röka mycket tidigare än mig. Jag började smaka några bloss någon gång ibland vilket resulterade i att efter ett tag kände jag att jag inte längre ville fråga om jag fick smaka hela tiden. Det var dags att köpa själv,så då började jag köpa egna paket,absolut inte för att jag behövde utan för att jag inte ville vara "tattig". Men så förstår ni väl att om man springer runt och smygröker i varje håla man hittar så tillslut är man fast. Man vill röka,man vill smaka skit ur munnen och man vill bli fattig för att man har ett behov helt plötsligt. Och så där höll man väl på i några år (jag skäms när jag skriver det här)

Jag vore väl dum om jag inte skulle säga att jag inte tänkt tanken att sluta! Men skit ner mig,jag älskar att ta en cigg samtidigt som jag pratar i telefon,jag älskar att träffa kompisar och ta några bloss. Det är socialt! Men när jag räknar på hur många tusen man lägger på cigg så blir jag verkligen sugen att sluta prata i telefon,sluta träffa kompisar och sitta hemma och spara pengar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0