Min egna tid

Lagom den här tiden på kvällarna går jag in i trans! Jag har hållt igång hela dagen och förmodligen stressat mig igenom den som vanligt. Men de här timmarna är fritimmar,de viktigaste timmarna. Nu får man äntligen släppa huvudet och låta ännu en dag gå förbi!
Jag brukar sätta på mig sköna kläder,kura upp mig i soffan och sätta på mig mina hörlurar och spela de absolut bästa låtarna på min spotifylista. Bara njuta!!!
Jag tror inte jag skulle bry mig om en elefant flög in genom fönstret,eller om en arme vandrade i vardagsrummet. Men det absolut värsta skulle nog vara om någon försöker förstöra min omvandling,då får man en smock!


Tips på några låtar som jag alltid lyssnar på!

1. Bruce Springsteen – Streets Of Philadelphia
2. Alicia Keys – Try Sleeping With A Broken Heart
3. Paloma Faith – New York - Radio Edit
4. Kings Of Leon – Use Somebody
4. David Gray – This Years Love
5. Sister Hazel – Your Winter - Acoustic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0