Det här är dagens fråga!

Nej Matilda, jag håller inte med den där Rambod. Jag tycker din blogg är jätte bra!!!
Jag skulle gärna vilja veta 3 saker som du älskar med ditt liv och 3 saker som du ogillar!


Vi leker med tanken att du skulle få vara mig för en dag,bara för att känna de saker jag känner! Det första du skulle glädjas åt är hur många fina människor som finns runt omkring dig och bryr sig om dig på riktigt. Du skulle få mängder av kärlek både från familj,vänner,och pojkvän vilket gör att man ständigt får påfyllning på krafterna! 
Det andra är kanske ingenting som jag älskar,men som jag är otroligt glad över. Och det är att jag har en egen lägenhet och jobb! Det gör att jag känner mig mer självständig och får möjligheten att visa att jag faktiskt klarar mig själv. Handla,städa,betala räkningar osv det är saker som gör att jag växer när jag ser att jag klarar det!

I det här skedet om du vore mig skulle du inse hur feg du själv är! Det finns en hel värld där ute som bara väntar på att den ska upptäckas,men jag-jag stannar kvar här. Jag önskar att jag inte vore så rädd,det värsta som skulle kunna hända är egentligen att jag dör och om det nu vore så då dog jag iallafall när jag var på väg någonstans! En till sak som jag önskar jag var bättre på är att spara mina pengar,se till att göra något roligt med dem istället för att slänga de på skitsaker. 

Överlag är jag faktiskt väldigt nöjd med mitt liv! Självklart finns det dagar som är jobbiga,fula och dåliga. Men sånna dagar har alla och jag gillar att ha en dålig dag ibland,då blir man bara gladare när man får en bra dag igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0