My friend

Jag har en godvän,ni är många som säkert känner henne. Jag skulle vilja påstå att jag känner henne lite mer! Hon ligger mig varmt och hjärtat.. Igår satt vi under fläkten i 1½ timme och kedjerökte,hon drack kaffe jag drack vatten. Det är kärlek-oss rökare emellan såklart.
Vi ansåg oss själva lite depp den kvällen,kan vara för att det var söndag,kan vara för det var mörkt ute,kan vara för att pengarna tar slut,eller så var det faktiskt så att ni folk runt omkring oss är depp(?)

Hon har ett soft inflytande på mig! Och personer med gott inflytande ska man hålla kära,man ska ta hand om dem och vårda dem fint. Därför har jag bestämt (hon också såklart) att jag ska tillbringa tisdagen med henne. Vi ska sova över sitta uppe hela natten och snacka skit,sånt man gör när man har tjejkvällar.



Jag har bara snygga kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0