En snygg och en ful sida(?)

Jag och Sara och upptäck något nytt! Eller för mig var det nytt iallafall. Det var inte nytt för Sara eftersom det var hon som berättade det för mig.
Man har en manlig och kvinnlig sida,låter ganska läskigt tycker jag. Men om man tar sig en titt så är det kanske mycket möjligt att det är så. Enligt Sara så är den ena sidan söt och den andra sidan ful. Kul?

Mitt ena öga är större än det andra,är det för att min manliga sida ska se bättre än den kvinnliga eller? Min ena näsborre är större än den andra (men jag orkar inte tänka och skriva vilken sida det är) mina tuttar är också olika stora,snyggt? En manlig tutte,och en kvinnlig tutte. Undra vilken sida R gillar bäst.
Nej hörrni,sånt här får mitt huvud att gå på högvarv tidigt på mogonen! Vi ses sen istället..

Kommentarer
Postat av: Julia

bra matilda, nu har ja nått att läsa på jobbet igen ;)

2010-02-11 @ 21:55:32
Postat av: MATILDA

Jag ska bli bättre att uppdatera,så ska du få läsa varje dag!

2010-02-12 @ 15:18:24
Postat av: Julia

kanon :)

2010-02-14 @ 15:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0