Det är viktigt att hålla sig till sina propoints

Nu ska jag ta och berätta vad som hände på lunchrasten! Jag och S skrapar ihop tio kroner för att sedan avnjuta en cocacola zero. Att det just ska vara zero är egentligen det ända som är viktigt då zero är 0 propoints.
Efter att ha förlorat en sten sax påse tävling tar jag de ihop skrapade pengarna och knallar upp en våning och fyller automaten med mina pengar. Till min lycka finns det tre zero burkar kvar och jag väntar ivrigt,men hallå(?) Det kommer ingen jävla dricka,automaten är sten död! Jag blir självklart förbannad och skriker till automaten att jag faktiskt bara kan dricka den då jag håller hårt på mina propoints,men det skiter han fullständigt i! Jag går med sur min tillbaka och berättar händelsen för S,hon blir lika arg hon och tar bestämda steg tillbaka till automaten då hon faktiskt inte tror på min händelse. Hon trycker,trycker och trycker lite på zeroknappen! Haa,det hände ingeting för henne heller.
Men då,till min förvåning! Precis som om hon är helt oberörd så trycker hon på cocacola. Jag blir förvånad!!! Helt utan förvarning slukar automaten våra tio kronor och spyr ut (det som för er ser ut som cocacola) men i en viktväktares ögon är det en burk fylld med förbannat onödiga propoints..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0