Det är bra att storhandla

Jag måste erkänna att jag är lagom avdankad idag. Jag har inte haft lust att göra någonting alls men ändå har jag storhandlat,städat och snart ska jag laga mat. Vuxen poäng!
Att storhandla är något som jag faktiskt tycker är roligt. Jag gillar att handla alla de där egentligen tråkiga sakerna! Det bästa är när man ska välja sköljmedel,då brukar jag stå där ett bra tag. Läsa på förpakningarna,lukta länge och fantisera om vilken doft jag vill ha på mina nytvättade kläder. Att sen välja diskmedel är också härligt,vill jag att mina glas ska lukta citrus eller naturellt. Jag brukar välja naturell,de gör jag mest för att det är flera kronor billigare. Sen har vi skurmedel,håll i hatten! Det är viktigt att få en bra doft,den ska vara fräsch och fin för näsan. I hyllan med duschcreme stannar jag gärna väldigt länge också,likadant där det är viktigt att man har rätt doft för kroppen!
Jag är nöjd efter dagens handling,mångra bra dofter och en kyl som är full ett tag till.



Titta vilka bra dofter jag fick med mig hem,är ni likadana?




Jag ska nog kunna vara mätt ett tag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0