Lite frånvarande

Jag har varit lite frånvarande de senaste dagarna och inte vet jag varför! Har ni saknat mig? Men nu är jag änligen tillbaka och jag undrar vad jag ska bjuda på ikväll.
Befinner mig i storstaden och har gjort det sen igår! Super mysigt och skönt att faktiskt ta det lugnt en helg,något jag börjat unna mig på senare dagar. R och jag har varit hos hans föräldrar och vi hann även tillbringa senkvällen/gryningen hos kära Mallan igår. Och idag samlar jag kärlek från alla håll då jag åkte till kusinerna på Lidingö! Vi äter gott,pratat skit och bara slappar precis så man ska tillbringa helgen tycker jag!
Det märks att det är lugn här,för farsan har redan kurat ner sig och ligger väl snart och snarkar högt här. Men om jag känner mig själv så kommer jag förmodligen också sova snart!


Jag ordnade en liten bild till er så ni kan se hur harmonisk jag ser och känner mig!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej Matilda fin blogg du har önska att jag hade en sådan fin blogg!!! ses MVH Lovisa.

2010-03-21 @ 16:34:21
Postat av: MATILDA

Tack vad snäll du är!

Har du en blogg Lovisa?

2010-03-23 @ 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0