Jag har hört att böner är bra

Kom hem från jobbet och var vrålhungrig,tänkte att jag skulle styra upp något i köket! Jag tog fram de jag hade kvar och bestämde mig för att ha något nyttigt i. Böner är bra har jag hört,stämmer det?
Jag gillar egentligen inte bönor,men en gång när jag var och handlade med mamma bestämde jag mig för att bli nyttig och köpte en konserv. Så det passade ju verkligen bra att jag hade det hemma. Samtidigt som jag hällde i en hel del i köttfärsåsen så log jag för mig själv! Jag är så nöjd över att jag ska äta bönor i maten ett steg närmare mognad för mig.
Jag började äta min mat,fort gick det för jag var så hungrig. Och när maten är slut tittar jag i tallriken och inser till min förvåning att det är något kvar.
Men åh,verkligen jätte tråkigt att jag blev sååååå mätt och inte orkade äta upp allt. Typiskt,jag lovar att äta bönor nästa gång. Men det är väl tanken som räknas. Säg det,säg det,säg det!!!



Jag ursäktar verkligen för den äckliga bilden! Men jag ville bara visa beviset på att jag försökte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0