Det här med dator alltså

Var går gränsen för datanörd? Jag bara undra,jag tar med mig datorn till badrummet när jag ska bada så jag kan lyssna på musik eller kolla på web-tv. Det är förbannat skönt med lite sällskap,annars koncentrerar man sig bara på hur länge man står ut att bada då det är så varmt att man får huvudvärk. Datorn i badrummet gör att man kan tänka på annat!
Sen tar jag med mig datorn in i köket när jag lagar mat så jag har något att göra när jag står där och hackar lök. Tycker det är en brilijant idé! Klassas jag som data nörd då?



Ett tips är att man har datorn så nära badkars kanten så att man kan lägga armarna där. Då är det inte alls ansträngande att blogga från badkaret!


Kommentarer
Postat av: Sarah

haha, det är ju smart men jag skulle nog vara rädd för att vara så klumpig att datorn skulle ramla i vattnet. :P

Jag har istället en anka som flyter runt i vattnet och spelar p3 :-)

2010-03-29 @ 12:16:30
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0