Det här är bra skit



Jag kunde inte låta bli att skapa en lista vid namn "gamlingar" och det är ju helt underbart ljuvligt för öronen! Här ska jag sitta ett bra tag till och lyssna på dessa låtar. Det är så bra och så fint!

Jag orkar inte göra om hela processen att lägga in en ny spellista! Men när jag kollar vilka låtar jag lagt till så inser jag till min förvåning att det finns en låt som heter- Do it all night.

Jag skrattar högt för mig själv,jag har aldrig hört denna låten haha. Vad fan gör den på min spellista? Men om ni får för er att lyssna på den kan jag så här efter någon minuts lyssning erkänna att det var rätt bra gung i den. Den låten jag egentligen skulle ha var ju Lionel Richie – All Night Long (All Night)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0