Tänka sig hur en historia kan gå

Här om dagen när jag var hos far min så kom jag på att jag missat att berätta en så rolig historia!
Jag var så ivrig på att berätta då jag själv tycker att det är en otroligt roligt historia. Jag börjar med att säga att jag hört talas om en kvinna som heter Annus,jag betonar det hela och säger Ann us. Förstår du pappa,förstår du att heta Ann us! Det är finner jag otroligt roligt då man ska presentera sig som anus. Visst pappa tyckte att det hela var helt okey roligt och någonstans i det hela känns det inte som att skämtet klickar,jag hör ingen riktig kling i Annus(?) Vi skrattar en stund och jag känner att skämtet lät så otroligt mycket roligare då jag hörde det först och kan inte förstå varför.
Min förklaring kommer faktiskt dagen efter,den kommer helt oväntat och personen ifråga har ingenaning om skämtet jag dragit kvällen före.
Amanda kläcker ur sig att hon minsann sett en så otroligt rolig film där huvudpersonen heter Annal! Det är den sekunden som jag inser att jag berättat en felaktig historia för min pappa och missat det som faktiskt var förbannat roligt. Det är ju klart som fan att hon heter Annal,anal för fan! Hur dum får jag bli.

Jag ringer genast till pappa och berättar den korekta historien och betonar denna gång Ann al,fattar du pappa hon heter anal. Nu brast han minsann ut i skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0