Spotify

Jag hör inte till de som skaffade Spotify under 2009,jag hade nog inte insett fördelen med det! Eller rättare sagt så hade jag nog inte försökt att inse fördelen.
Sen en vacker dag stod Spotify där mitt framför ögonen på mig och förändrade hela min syn på musik. Jag var såld,jag var kär,jag var näst intill besatt! Jag var besatt av någonting som jag inte ens hade själv,hur fan skulle det sluta. Så fort jag kom hem suktade jag efter en egen spel lista,i allt jag gjorde såg jag fördelen med att ha Spotify. Så det var fan bara att gå ut på invite jakt,det tog ett tag! Längtan var stor och jakten svår..

Men dra mig baklänges,jag fick till det! Jag fick en invite,en spellista,och ett aldeles eget inlogg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0