Min första "dagens"

Dagens sämsta- Att lämna min käraste,mitt varma täcke och en mysig säng klockan 08,10 imorse. Det var en aning motvilligt en måndagsmorgon. Att sedan se att det var precis lika mycket snö kvar som igår när jag somnade var även det väldigt jobbigt.

Dagens bättre del- Jag cyklade till jobbet,jag fick i mig lite motion och även en hel drös frisk luft för att vakna till liv. Det som även hör till det bättre är Mixmegapol i öronen,då får man sig ett bra skratt innan man kliver in på jobbet.

Dagens måste- Egenligen så får jag bestämma själv vad det ska finns på den här listan och så väljer jag att ha måsten då är jag bra dum. Men jag måste måla naglarna idag,jag måste laga mat och jag måste framför allt göra något annat än hamna i soffan resten av kvällen.

Dagens kläder- Dagens färg är svart,dagens stil är slapp!




Dagens mening- Hej xxxx heter jag och ringer ifrån Wise Naturkosmetik,jag söker xxxx! Undra hur många gånger jag får säga den meningen innan klockan slår 6(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0