Lite lyx kanske

Jag kom och tänka på en sak när jag var hemma hos min far tidigare ikväll!
Det var nämligen så att jag tog mig en sväng in på toan för en kisspause och när det äntligen var dags att torka sig så stannar jag upp och inser att jag sitter och små ler. Ja,så var det faktiskt. Jag smålog när jag satt där och kissade! Nu undrar ni säkert hur en kisspause kan göra mig så glad,det kommer vi till.
Jag inser till mig glädje att jag ska få torka snippan med lampi toalettpapper! Tänk er själva hur många gånger man kissar om dagen och aldrig någonsin drar man bort kisset med något så lent som lambi. Inte när man jobbar iallafall och knappt när man kommer hem heller. Ni som bor sjävla vet mycket väl hur många kroner det skiljer sig i valet av toapapper.
Jag borde nog bli snällare mot snippan,klart fan att hon också ska ha lyx!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, matilda jag dör! hahaha! Du har ju så jävla rätt! Man känner verkligen skillnaden! hahah..

2010-02-18 @ 21:18:32
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0