Ett nöje att cykla

Jag cyklade till jobbet idag och insåg vad det roligaste med att cykla är! Att plinga på folk som går i vägen är något som jag verkligen njuter av..
Personen i fråga går i lugn och ro och funderar säkert på vardagliga sysslor,det är lite halt ute så personen går lagom fort! Just i denna stund av sinnesro plingar jag på klockan och då flyger personen i fråga upp i luften och är så illa tvungen att flytta sig från gatan.
Det är nu som det är roligt. För det är jobbigt att flytta på sig,eftersom det är halt. Man måste få rätt fotfäste för att inte ramla åt sidan. Det är något som försvårar din promenad och jag njuter verkligen av att vara den som stör dig! Så jag ser fram emot att cykla hem från jobbet också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0