Min promenix

Jag tog min smutstvätt och vandrade till min mor! Här har ni vägen i bild


Det är viktigt att man har bra skor på sig när man ska ut och gå!



Ännu viktigare är det att man har med sig tvätten! Om jag säger så här så har det blivit en del...



Sen stannade jag i en lövhög och myste lite! Hösten är nog den vackraste årstiden enligt mig



Jag kom på! Det är väldigt viktigt att man har med sig själv också



Framme!!! Till min besvikelse var det redan någon som bokat tvätttid,så jag får vänta till klockan fem


Kommentarer
Postat av: juliette gillar fett

du är knasig matildis ;)

2009-09-23 @ 19:48:51
Postat av: emma

du tog bara med läpparna på kortet bara för att vi ska slippa se din fula grisnäsa.. tack gumman :) hoppas du mår bra. Kram

2009-09-24 @ 19:51:44
Postat av: Sofia

Emma du är lik en fitta

2009-10-06 @ 13:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0